tisdag 11 augusti 2009

Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself

Men precis, då var vi igång. Det här är min tredje blogg men min första... ja, riktiga eller vad man ska säga. Den första med innehåll, förhoppningsvis.

Min relation med bloggar är mest prestationsångest men jag ska försöka skita i det. Never let the fear of striking out stop you from playing the game, liksom.

En bra blogg ska ha en röd tråd har jag läst, men den här röda tråden blir lite utspridd och kanske lite missfärgad här och var men det är väl härligt!?

Det ni kommer att få läsa är lite pladder om mitt liv, andras liv och för det mesta om vad jag tycker om det. Och för att vara lite pedagogisk mot mig själv så kommer mitt främsta mål vara att lära mig skriva fort, snabbt, hastigt och helst rättstavat. Och kanske att bli bättre på att formulera mig. Och kanske att tipsa er om saker. Ja, ni märker, jag vet knappt själv varför jag skriver... eller varför ni läser. Men kul ska vi ha! Vi lever ju!

1 kommentar:

  1. "Min relation med bloggar är mest prestationsångest men jag ska försöka skita i det. Never let the fear of striking out stop you from playing the game, liksom."

    Bra skriver allaredan, hörru! Och det där engelska citatet kände jag igen från en film som jag tittade på mitt i natten med några vänner en höst.. :)

    SvaraRadera