onsdag 21 oktober 2009

Stressigaste dagen

Idag var det tenta.. hur det går får vi se om två veckor. Det känns ändå häftigt att ha gjort en universitetstenta! Kan fortfarande slås av tanken att jag för bövelen går på universitetet!! Hur coolt som helst... och ändå är det så icke-häftigt? Lustigt det där...

Efter tentan traskade jag och en annan till Donken och lunchade, traskade vidare till stan och handlade på hemköp sedan dumpade jag henne och gick och fikade med några andra. Där satt det några bredvid och en av dem hade visst en en mamma som hade dött nyligen så de satt där på Linds och pratade om döden, begravningar och urnor. Lagom upplyftande att sitta bredvid :)

Nu ska jag stressa vidare till nåt ställe i Tannefors där jag ska träffa mina polerz från the class. Och här kommer the nyhet: ikväll blir det premiär på krogen! Läskigt men coolt! Ohc lite larvigt att ajg tycker att det är coolt... men... jaja. Vi får se hur det blir.

Fred!

1 kommentar:

  1. Är det dags för en debut nu?? Lycka till! När kommer ni till Mötesplats då?

    SvaraRadera