måndag 12 oktober 2009

bläk

Lustig dag.

Började stabilt med lugn frukoststund med tidningsläsning och njutning av Melody Gardots nya skiva. Bättre början får man liksom leta efter...
Fikade med Rebecca, länge och noga! :) Efter fem timmar (enligt hennes blogg) så var vi färdigfikade och det är nu den stabila dagen börjar bli lite... ja, inte så stabil. Cyklade till kyrkan och ett ungdomsrådsmöte, därefter brasset. Jag kände mig trött på allt innan brasset och sen så kommer det en ny låt som gör mig fullkomligt galen! Jag blir så sur att jag bara vill lägga mig på golvet och skrika och gråta hysteriskt! Usch. Sen när jag kom hem så kom jag på att jag har massa frågor att svara på till imorgon = inget Roast på Berns. Så nu har jag suttit här ett tag och jag skakar nästan av att allt är så bajs. Det går inte att fokusera över huvud taget och internet är segt. Så några frågor har inte besvarats så det blir till att skämmas imorgon när vi har grupparbete! Tror jag tar och dödar denna dag och hoppas att jag vaknar lite stabilare än vad jag är nu. Bajs på allt och gonatt.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om dig, Alexander!

    SvaraRadera
  2. Hej! (Man kan börja en kommentar med hej, nu bestämmer jag det:)) Nu har jag läst din blogg:) Det där med Alex och Alexander har jag tänkt på. Tror inte att jag kallar dig för Alex, gör jag det? O jag kallar nog aldrig Alex för Alexander...

    Tack fr igår, förresten. Hoppas grupparbetet går bra, sånt där brukar ju ordna sig:)

    SvaraRadera
  3. jo, men det flyter på. skammen var där! men vad gör det om hundra år? examination igår och JAG ÄR PEPP! faktiskt! :O

    SvaraRadera